flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації в Івано-Франківському апеляційному суді за 2021 рік

 

Кількість запитів у 2021 році на отримання публічної інформації збільшилась у порівнянні з 2020 роком. До апеляційного суду в 2021 році надійшло 45 інформаційних запитів (в 2020 році – 35, в  2019 році надійшло 30 запитів, в 2018 році – 84) (відображено у діаграмі, додаток №1).

Із загальної кількості запитів на інформацію:

- 41 -  від громадян;

- 4 - від юридичних осіб.( додаток № 2)

         Більшість запитів надходило в електронній формі – 44 (31 – 2020 рік, 21 – за аналогічний період 2019 року, 68 – у 2018 році), поштою – 1 інформаційний запит (4 – 2020 рік, 9 – за аналогічний період 2019 року, 16 – у 2018 році) (відображено у додатку №3).

         З вищевказаних показників можна зробити висновок, що переважно громадяни або юридичні особи, які звертаються до апеляційного суду за отриманням публічної інформації, вибирали електронну форму звернення та аналогічну форму отримання необхідної їм інформації.

З аналізу інформаційних запитів, які надійшли в 2021 році, можна зробити висновок, що переважна більшість запитів стосувались діяльності суддів апеляційного суду (повноважень суддів апеляційного суду, виплати суддівської винагороди, надання службового житла, тощо), а також заробітних плат і стимулюючих виплат працівників апарату суду, зокрема:

10 – стосовно кошторису суду, режиму роботи, оплати послуг з надання доступу до мережі «Інтернет» та супроводження програмного забезпечення;

8 – про надання інформації про оплату праці працівників апеляційного суду та нарахування додаткових стимулюючих виплат (премій, надбавок, тощо);

5 – про надання інформації  відносно суддівської винагороди, допомоги на оздоровлення суддів апеляційного суду, відрядження та щеплення суддів;

5 – надання інформації про сплачений судовий збір та повернення судового збору у зв'язку з поданням заяв про залишення позову без розгляду та закриття провадження в справі;

4 – надання інформації про зберігання в архіві суду документів, які підпадають під дію ЗУ «Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років»;

4 – інші питання, інформація щодо яких не перебуває в  розпорядженні апеляційного суду;

2 -  щодо наявності в суддів повноважень на здійснення судочинства;

2 – щодо переведення та звільнення працівників до Івано-Франківського апеляційного суду;

1 – надання інформації щодо службового житла суддів і працівників          апарату апеляційного суду та іншої нерухомості, яка передана в    користування;

1 – стосовно проведення атестації робочих місць працівників суду;

1 – про  надання інформації про залучення перекладачів під час         здійснення судочинства та оплати їх послуг;

1 – про надходження апеляційних скарг щодо оскарження ухвал місцевих судів про повернення обвинувального акту прокурору;

1 – кількості призначених та відкладених судових засідань.

         Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»  5 числа кожного місяця на офіційному сайті апеляційного суду розміщувались дані щодо запитів на отримання інформації та перелік основних питання, які порушувалися в інформаційних запитах.

 

Додаток: на 3 арк.

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3