flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації в Івано-Франківському апеляційному суді за 1 півріччя 2021 року

Відповідно до вимог положення про відділ правового забезпечення та розгляду звернень громадян Івано-Франківського апеляційного суду працівники відділу здійснюють реєстрацію, облік та підготовку проєктів відповідей на  запити на отримання публічної інформації.

Запити, подані в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації» (далі Закон), реєструвалися працівниками відділу у алфавітному покажчику запитів на отримання публічної інформації           Івано-Франківського апеляційного суду.

Всі інформаційні запити, які надійшли до апеляційного суду впродовж першої половини 2021 року, розглянуті у межах строків, які встановлені  законодавством. Строк розгляду більшості запитів не перевищував 5 робочих днів з дня отримання відповідного запиту. Відповідно до вимог ст. 20 Закону, у разі якщо надання відповіді потребує опрацювання  та надання значного обсягу інформації, апеляційний суд, як розпорядник інформації, вправі продовжити строк розгляду запиту на отримання публічної інформації. У першій половині 2021 року строк розгляду не продовжувався.

За період з 01.01.2021 року по 01.07.2021 року до суду надійшов 21 запит на отримання публічної інформації (21 – за аналогічний період 2020 року, 17 – за перше півріччя 2019 року, 62 – за  аналогічний період 2018 року)(додаток №1), з них:

- 19 від громадян;

- 2 від юридичних осіб(додаток №2).

 

         У першій половині 2021 року всі інформаційні запити від громадян та юридичних осіб, які надійшли на адресу апеляційного суду, мали електронну форму – 21 (19 інформаційних запитів – за першу половину 2020 року, 10 – за аналогічний період 2019 року, 20 – за аналогічний період 2018 року), у письмовому вигляді запити на отримання публічної інформації не надходили  (2 – у першому півріччі 2020 року,7 – у першій половині 2019 року, 42 – за аналогічний період 2018 року).

Відповідно до вимог законодавства інформація на запити на отримання публічної інформації надавалась в письмовій формі та направлялась запитувачам за допомогою поштового чи електронного зв’язку.

З аналізу інформаційних запитів, які надійшли в першій половині 2021 року, можна зробити висновок, що переважна більшість запитів стосувались діяльності суддів апеляційного суду (повноважень, виплати суддівської винагороди, надання службового житла, тощо), а також заробітних плат і стимулюючих виплат працівників апарату суду, зокрема:

 

7 – стосовно кошторису суду, режиму роботи, оплати послуг з надання доступу до мережі «Інтернет» та супроводження програмного забезпечення;

5 – про надання інформації про оплату праці працівників апеляційного суду та нарахування додаткових стимулюючих виплат (премій, надбавок, тощо);

2 – про надання інформації  відносно суддівської винагороди та допомоги на оздоровлення суддів апеляційного суду;

          2 -  щодо наявності в суддів повноважень на здійснення судочинства;

         1 – надання інформації щодо службового житла суддів і працівників          апарату апеляційного суду та іншої нерухомості, яка передана в    користування;

         1 – стосовно проведення атестації робочих місць працівників суду;

         1 – надання інформації про повернення судового збору у зв'язку з     поданням заяв про залишення позову без розгляду та закриття       провадження в справі;

         1 – про  надання інформації про залучення перекладачів під час         здійснення          судочинства та оплати їх послуг;

         1 – про надходження апеляційних скарг щодо оскарження ухвал місцевих судів про повернення обвинувального акту прокурору.

        

         Відповідно до вимог Закону на офіційному сайті апеляційного суду розміщувались дані щодо запитів на отримання інформації та перелік основних питання, які порушувалися в інформаційних запитах.

 

Додаток: на 2 арк.

 

 Додаток 1

 

Додаток 2