flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації в Апеляційному суді Івано-Франківської області та в Івано-Франківському апеляційному суді за 2018 рік

Запити, подані в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», реєструвалися у відповідному журналі та розглядалися у строки, що визначені законодавством.

Строк розгляду інформаційних запитів не перевищував 5 робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до вимог ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» апеляційним судом продовжувався строк розгляду запиту, у разі якщо  надання відповіді потребувало опрацювання  та надання значного обсягу інформації.

За період з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року до Апеляційного суду Івано-Франківської області та Івано-Франківського апеляційного суду надійшло 84 запити на отримання інформації (71 – за  аналогічний період 2017 року, 61 – у 2016 році, 19- у 2015 році) (додаток №1) , з них:

- 68   від громадян;

- 16  від юридичних  осіб (додаток №2).

         У 2018 році більшість запитів надходила на адресу апеляційного суду у електронній формі – 68 інформаційних запити (38 – за 2017 рік), у письмовому вигляді – 16 ( 33 – за аналогічний період минулого року).

Відповідно до вимог законодавства інформація на запити на отримання публічної інформації  надана в письмовій формі та направлена запитувачам за допомогою поштового чи електронного зв’язку.

У результаті проведеного аналізу проваджень по запитах на отримання публічної інформації з’ясовано, що найбільшу кількість запитів, поданих в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», становлять звернення щодо надання інформації про хід розгляду справ та статистичні показники розгляду проваджень в апеляційному суді, про працівників апарату суду та суддів апеляційного суду (освіта, професійна кар’єра, тощо), зокрема:

         3 – надання копій судових рішень;

         13 – надання інформації про результати розгляду справ та          статистичних показників по окремих категоріях справ;

         6 – про кількість суддів апеляційного суду (голову апеляційного суду,          заступника, суддю-спікера) та працівників апарату суду;

         2 – надання  копій  документів, що підтверджують право власності або          користування нерухомістю апеляційного суду, копій договорів оренди          нерухомого майна, нормативних актів щодо створення апеляційного суду    та указів про призначення суддів на посаду вперше, копій посвідчень та присяг суддів, а також інформації про проходження суддів перевірки         відповідно до вимог ЗУ «Про очищення влади»;

         17 – надання інформації про помічників суддів апеляційного суду;

         2 – про місцезнаходження апеляційного суду, поштову та електронну адресу суду;

         6 – про надання інформації  щодо заробітної плати суддів, помічників, які    за ними закріплені та працівників апарату суду;

         2 – щодо  дотримання вимог законодавства при автоматизованому      розподілі справи;

         20 – надання інформації про суддів апеляційного суду (освіта, професійна          кар’єра, фотографія, тощо);

         1 – відносно забезпечення та здійснення контролю за виконанням рішень          апеляційного суду;

         2 – надання інформації про суддів апеляційного суду, в яких      закінчились повноваження;

         1 – надання інформації про заміну полотна воріт Будинку правосуддя.

         3 – відносно здійснення державних закупівель;

2 – щодо прийняття присяги суддями апеляційного суду;

4 – надання інформації про роботу апарату суду, штатного розпису апеляційного суду та інформації щодо ліквідації Апеляційного суду Івано-Франківської області.