flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації в Івано-Франківському апеляційному суді за перше півріччя 2020 року

Відповідно до вимог положення про відділ правового забезпечення та розгляду звернень громадян Івано-Франківського апеляційного суду працівники відділу здійснюють реєстрацію, облік та підготовку проєктів відповідей на  запити на отримання публічної інформації.

Право на доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, є основоположним правом людини. Це право є необхідним елементом демократичної форми правління, яка ґрунтується на вимогах прозорості, гласності та підзвітності у діяльності владних органів та службових осіб. З цього випливає, що інформація, якою володіють органи влади, повинна бути максимальною відкритою та доступною для громадян. Тому, в                    Івано-Франківському апеляційному суді приділяється особлива увага щодо забезпечення законності та відкритості при наданні публічної інформації, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Запити, подані в порядку, визначеному вказаним Законом, реєструвалися працівниками відділу у алфавітному покажчику запитів на отримання публічної інформації Івано-Франківського апеляційного суду. Всі інформаційні запити, які надійшли до апеляційного суду впродовж першої половини 2020 року, розглянуті у межах строків, які встановлені  законодавством. Строк розгляду більшості інформаційних запитів не перевищував 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Відповідно до вимог ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» апеляційним судом продовжувався строк розгляду запиту, у разі якщо  надання відповіді потребувало опрацювання  та надання значного обсягу інформації (1 інформаційний запит).

За період з 01.01.2020 року по 01.07.2020 року до Івано-Франківського апеляційного суду надійшло 21 запит на отримання публічної інформації (17 – за перше півріччя 2019 року, 62 – за  аналогічний період 2018 року, 36 – 2017)(додаток №1), з них:

- 18 від громадян;

- 3 від юридичних осіб(додаток №2).

З аналізу інформаційних запитів за вказані роки можна зробити висновок, що велика кількість запитів у 2017 та 2018 роках стосувались діяльності суддів апеляційного суду (біографії, заробітних плат, помічників суддів, тощо), що не спостерігалось у 2019 році та у першій половині 2020 року.

         У першій половині 2020 року більшість запитів надходила на адресу апеляційного суду у електронній формі – 19 інформаційних запитів (10 – за аналогічний період 2019 року, 20 – за аналогічний період 2018 року), у письмовому вигляді – 2 (7 – у першій половині 2019 року, 42 – за аналогічний період 2018 року) (відображено у додатку №3).

Відповідно до вимог законодавства інформація на запити на отримання публічної інформації  надана в письмовій формі та направлена запитувачам за допомогою поштового чи електронного зв’язку.

 

У результаті проведеного аналізу проваджень по запитах на отримання публічної інформації з’ясовано, що найбільшу кількість запитів, поданих в порядку визначеному ЗУ «Про доступ до публічної інформації», становлять звернення щодо оплати праці суддів апеляційного суду та працівників апарату суду, зокрема:

 

5 – про надання інформації  відносно суддівської винагороди, доплати за

науковий ступінь, відставки суддів Апеляційного суду Івано-Франківської області;

         1 – щодо автоматизованого розподілу судової справи;

         4 – про надання інформації про оплату праці керівника апарату суду та          працівників апеляційного суду, нарахування додаткових стимулюючих          виплат (премій, надбавок, тощо);

         1 – щодо обрання суддів  апеляційного  суду на посади та прийняття   ними присяги, відповідно до вимог законодавства;

         1 – надання автобіографій суддів та їхніх фотографій;

         1 – щодо застосування коефіцієнтів до посадових     окладів державних          службовців, які виконують функції із забезпечення   кібербезпеки,          кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій;

         1 – щодо надання щорічної додаткової відпустки помічникам суддів за          особливий характер праці, що пов'язаний з ненормованим робочим днем;

         1 – про надання інформації про переведення суддів до новоутвореного          Івано-Франківського апеляційного суду;

1- про надання відомостей щодо діяльності апеляційного суду, зокрема:          статистичні дані щодо розгляду справ у 2019 році та у першому кварталі      2020 року; інформацію щодо розподілу видатків Державного бюджету        України; відомості щодо кількості відпрацьованих днів та суми        нарахованих коштів суддям апеляційного суду у 2019 році та у першому    кварталі 2020 року; відомості щодо справляння судового збору         за                    вищевказаний період; звіти про надходження та використання коштів      загального та спеціального фонду у 2019 році та у першому кварталі 2020         року.

         1- розрахунки річного фонду обов’язкових виплат працівників апарату          Івано-Франківського апеляційного суду на 2020 рік, стимулюючих виплат          працівників апарату суду на 2020 рік та надання копії звітів «Структура          заробітної плати по посадах за місяць» за січень-квітень 2020 року;

         1 – про кількість суддів апеляційного суду із зазначенням адміністративних посад;

         1- щодо проходження суддями апеляційного суду кваліфоційнювання;

         1- щодо ведення журналу судового засідання під час розгляду клопотань     про надання дозволу на проведення негласних слідчих (розшукових) дій;

         1- про надання інформації про залучення перекладачів під час здійснення          судочинства та оплати їх послуг.  

Згідно плану роботи відділу і на виконання вимог Закону, на офіційному сайті апеляційного суду розміщувались дані щодо запитів на отримання інформації та перелік основних питання, які порушувалися в інформаційних запитах.