flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації в Івано-Франківському апеляційному суді за перше півріччя 2019 року

Запити, подані в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», реєструвалися працівниками відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян у відповідному журналі та розглядалися у строки, що визначені законодавством.

Строк розгляду інформаційних запитів не перевищував 5 робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до вимог ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» апеляційним судом продовжувався строк розгляду запиту, у разі якщо  надання відповіді потребувало опрацювання  та надання значного обсягу інформації (1 інформаційний запит).

За період з 01.01.2019 року по 01.07.2019 року до Івано-Франківського апеляційного суду надійшло 17 запитів на отримання інформації (62 – за  аналогічний період 2018 року, 36 – 2017) (додаток №1) , з них:

- 15   від громадян;

- 2  від юридичних  осіб (додаток №2).

         У першій половині 2019 року більшість запитів надходила на адресу апеляційного суду у електронній формі – 10 інформаційних запитів (20 – за аналогічний період 2018 року), у письмовому вигляді – 7 (42 – за аналогічний період минулого року).

Відповідно до вимог законодавства інформація на запити на отримання публічної інформації  надана в письмовій формі та направлена запитувачам за допомогою поштового чи електронного зв’язку.

У результаті проведеного аналізу проваджень по запитах на отримання публічної інформації з’ясовано, що найбільшу кількість запитів, поданих в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», становлять звернення щодо надання інформації про хід розгляду справ та про суддів апеляційного суду (біографічні дані, відставка судді, виплата вихідної допомоги, тощо), зокрема:

3 – надання інформації про результати розгляду різних категорій справ;

         4 – про кількість суддів апеляційного суду (голову апеляційного суду,          заступника, суддю-спікера) та працівників апарату суду;

1 – про надання службового житла суддям,  працівникам апарату апеляційного суду та щодо приватизації даного житла;

6 – про надання інформації  відносно суддівської винагороди, відставки суддів Апеляційного суду Івано-Франківської області, нарахованих коштів при звільненні та виплаченої вихідної допомоги;

1 – щодо оренди приміщень апеляційного суду та законності господарської діяльності орендарів;

1 – надання статистичної інформації щодо кількості винесених окремих думок суддями апеляційного суду;

1 – щодо обрання суддів  апеляційного суду на посади та прийняття ними присяги відповідно до вимог законодавства;